Rotie - Ali Keşfet

İşte en sık sorulan soruların cevapları. Sorularınızı bu SSS'de ele almadıysanız, lütfen bizimle iletişime geçin.

1. Rotie platformu ne kadar ölçeklenebilir?

Müşterilerimiz tüm yelpazeyi kapsıyor: Tek bir çıkışı olan butik kafelerden çok uluslu bir havayolu şirketlerine ve bunların arasındaki her şey. İnsanın olduğu, nesnenin olduğu kısacası derecelendirme ve değerlendirmeye ihtiyaç duyduğunuz herşey.

Bu, ölçeklenebilir iş modelimiz sayesinde mümkündür. Terminaller için basit bir fiyat ödersiniz. Bu fiyat, yerleştirmek istediğiniz terminallerin sayısına ve türüne bağlıdır. Ne kadar büyürseniz, her konum o kadar uygun hale gelir, bu da size uygun herhangi bir seviyeden başlayabileceğiniz anlamına gelir!

2. Rotie terminallerden gerçekten anlamlı sonuçlar çıkarabilir miyim?

Anlamlı sonuçlar çıkarmak için istatistiksel olarak önemli veri örneklerine ihtiyacınız vardır. Tek bir rotie terminal bile, e-posta anketleri gibi eski fikirlerden 30 kata kadar daha fazla yanıt toplamanıza yardımcı olur. Bu verileri kendi sektöre özgü deneyiminize eklediğinizde, neler olup bittiğini anlamanın ne kadar kolay olduğuna ve en iyi nasıl tepki vermeniz gerektiğine şaşıracaksınız.

3. Çocuklar veya hoşnutsuz yetişkinler düğmelere çok fazla basarsa ne olur?

Rotie, bu tür geçersiz geri bildirimleri etkili bir şekilde filtreleyen akıllı kurcalamaya karşı önlemler içerir. Bu nedenle, yanlış sonuçlar çıkardığınız ölçüde, birisinin verilerinizi değiştirmesi çok düşük bir ihtimaldir. Akıllı yorumlama sistemi sayesinde zaman içerisinde bu oran önemsenemez hale gelecektir.

4. Benim için en iyi geri bildirim terminali hangisi?

Bu, geri bildirim terminallerini yerleştireceğiniz ortama ve onlardan ne kazanmak istediğinize bağlıdır.

Rotie terminaller, yoldan geçenlerin geri bildirimlerini almak için çoğunlukla yüksek ayak sesi olan bir alanda kullanılır. Mağazanızın çıkışında veya girişinde bir örnek verilebilir.

5. Gülen surat soruları bana yetecek mi?

Rotie Terminal in basit bir gülen surat sorusuyla neler yapabileceğine şaşıracaksınız. Rotie service web kontrol panelimiz, zaman ve konuma göre gizli eğilimleri otomatik olarak ortaya çıkarır. Gülen surat sorusu yeterli değilse, her zaman rotie terminal üzerindeki qr barkod ile detaylı anket sorularınıza yanıtlar bulabileceksiniz. Bu anketleri istediğiniz sayıda ve soru adedinde oluşturabilirsiniz.

6. Ne tür bir soru sormalıyım? Ne sıklıkla değiştirmeliyim?

Bu tamamen amaçlarınıza bağlıdır. Net Promoter Score'u ölçmek istiyorsanız, insanların sizi bir arkadaşınıza veya aile üyenize tavsiye etme olasılıklarını sorun. Müşteri tercihlerini anlamak istiyorsanız, çoktan seçmeli moda geçin ve insanlardan bir dizi seçenek arasından seçim yapmalarını isteyin. Olasılıklar sonsuzdur ve emin değilseniz, ekibimiz karar vermenize yardımcı olmaya hazırdır.

Soruları değiştirmeye gelince, bir eğilimi ölçmek için her yıl, her yıl aynı soruyu soran müşterilerimiz var. Yelpazenin diğer ucunda, müşteri tercihini takip etmek için soruyu haftalık olarak değiştiren müşterilerimiz var.

Yine, sizin için cevap, hedeflerinize bağlı olacaktır, ancak yine, bunu çözmenize yardımcı olmak için buradayız!

7. Başlamak ne kadar kolay? Nasıl sahip olabilirim?

RotieSevice, çalışmaya başlamak için özel kurulumlara, entegrasyonlara veya danışmanlara ihtiyaç duymadan kutudan çıktığı gibi çalışır. Rehberimiz, güvenle çalışmaya başlamanız için mükemmel bir kaynaktır.

8. Ürünü nasıl göndereceksiniz?

Depomuz Avcılar İstanbul da bulunuyor ve en hızlı ve en hızlı teslimatı sağlamak için tüm siparişler için kargo sistemi kullanıyoruz.

Siparişiniz işlendikten sonra, Rotie terminal bir takip numarasıyla birlikte gönderildiğine dair bir onay alacaksınız.

Kargo ücreti, siparişinizin ağırlığına bağlıdır. Öngörülemeyen bir durumda, siparişinize bir ürün gönderemediğimizde, durum hakkında sizi bilgilendirmek için sizinle iletişime geçeceğiz.

9. Ürünün garanti şartları nelerdir?

Rotie terminaller, malzeme veya işçilikteki herhangi bir kusurun yanı sıra normal ürün kullanımıyla ilgili herhangi bir arıza için teslimat tarihinden itibaren 12 ay süreyle garanti kapsamı içerisidedir.

Rotie, herhangi bir ürün kusurunu veya arızasını yukarıda belirtildiği şekilde gidermeyi veya kendi takdirine bağlı olarak ürünün herhangi bir bileşenini veya parçasını değiştirmeyi kabul eder. Müşteri ürünü kargo ile Rotie ana merkezine kargo ile gönderecektir. Garanti hizmeti almak için, müşteri, sorunu ve en uygun çözümü belirlemek üzere önce merkezimiz ile iletişime geçmelidir.

Garanti, çevre koşulları, yanlış kullanım veya malzeme veya işçilik kusurlarından kaynaklanmayan hasarlardan kaynaklanan herhangi bir sorunu kapsamaz. Rotie, kusurun yukarıdakilerden kaynaklandığını tespit ederse, müşteri ürünü onarım için iade edebilir veya yeni bir değiştirme sağlanacak ve mal sahibine buna göre fatura kesilecektir. Ürünün çallınması durumunda müşteriye ürün bedeli fatura edilir.

Rotie terminal ekipmanı beklendiği gibi çalışmazsa, lütfen +(90)212 6949891 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ekibini arayın veya uygun eylem planını önerecek ve belirleyecek [email protected] adresine e-posta gönderin.